Dit boek is, zoals de ondertitel aangeeft, in eerste instantie bedoeld voor bestuurders en managers. Maar het is eigenlijk onmisbaar voor iedereen die met digitale transformatie te maken heeft. Het biedt een waardevolle reflectie op in de dagelijkse praktijk ontwikkelde kennis en opgebouwde ervaring, toegespitst op de aanpak van hedendaagse digitale business-uitdagingen. Geschreven in begrijpelijke taal en vanuit een krachtige, logische opbouw. De auteur geeft heldere uitleg over de onderwerpen die er toe doen, zoals de noodzaak voor digitaal transformeren, de samenhang met de business-strategie en de essentiële verschillen in uitgangsposities tussen organisaties.
Wat nu te doen wordt concreet en praktisch uitvoerbaar gemaakt aan de hand van een fasemodel en door vijf noodzakelijke digitale doorbraken te benoemen en uit te werken tot heldere doelen, die als onderdeel van de beoogde digitale strategie in de verandercyclus zouden moeten worden opgenomen.
Het gepresenteerde fasemodel bevat drie fasen - van productfocus in de eerste fase naar klantoriëntatie in de tweede fase, gevolgd door een derde fase waarin de klant centraal staat. Het boek beschrijft wat er nodig is om deze stappen te zetten - de opgenomen checklist geeft organisaties richting. Dat helpt bij het opstellen van een strategie en het komen tot een goede routekaart voor organisaties om te transformeren.
Auteurs |
M. Beijen |
Uitgever |
Van Haren Publishing |
Taal |
Nederlands |
Bindwijze |
Paperback |
Druk |
1 |
EAN |
9789401806947 |
© Copyright 2014 - 2024 Riskworld | Alle rechten voorbehouden | Privacy en veiligheid | Cookies | Disclaimer | Sitemap